niedziela, 14 sierpnia 2011

W rocznicę ślubu

15 komentarzy:

  1. Miło i ciepło na sercu się robi przy czytaniu takich rzeczy. To słodkie, ale w taki przyjemny, nie cukierkowy sposób :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. to już rok? ale ten czas pędzi - zwłaszcza w szczęściu :) i życzę by było tak dalej między wami.

    OdpowiedzUsuń
  3. ~marta.ja1@onet.eu15 sierpnia 2011 00:31

    Moje najszczersze gratulacje!!! I życzę wielu takich pięknych rocznic :)www.kilkaprzemyslenwlasnych.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowa piosenki mi się spodobały, jak tylko usłyszałam :) A reszta, no cóż...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie mogę uwierzyć, że to rok właśnie :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najwięcej takich pięknych dni Wam życzę:) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja również z najlepszymi życzeniami spieszę:) Abyś co roku powtarzała z uśmiechem słowa tej piosenki...:) Najlepszego...

    OdpowiedzUsuń
  9. ~SZCZĘŚLIWA ŻONA16 sierpnia 2011 18:15

    ŻYCZĘ KOLEJNYCH PIĘKNYCH ROCZNIC ABY KAŻDY WASZ DZIEŃ BYŁ PEŁEN MIŁOŚCI I SZCZĘŚCIA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do najszczerszych życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I Kochana życzę aby to szczęście trwało wiecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam obu :)

    OdpowiedzUsuń