piątek, 1 kwietnia 2011

Kolejne "Tak"

          Rok temu o tej porze wszystko było jak dawniej. Chłopak i dziewczyna, para jak inne, partnerzy. Z planami, marzeniami. Na kiedyś. Nastał wieczór i wszystko się zmieniło. Jego pytanie, moja odpowiedź. Niepewność, radość, oczekiwanie...
Rok od zaręczyn...
Prawie 8 miesięcy od ślubu...
Dziś też powiedziałabym "tak"

 

          Dziś lśni na lewej ręce, prawą zajęła obrączka... Ma dla mnie ogromne znaczenie stałości, nierozerwalności i pewności. Od tamtego momentu poczułam, że już zawsze będziemy razem. Ślub to tylko dokończył.

          Nie silę się na żart Prima Aprillis'owy. Tamtego dnia sprzed roku i tak nie przebiję...

5 komentarzy:

  1. ~www.dombeznamiaru.blogspot.com2 kwietnia 2011 12:55

    Niesamowite.. takie pytanie 1 kwietnia? Oznacza to, że wyjątkowa.. ba NIETUZINKOWA z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie zwyczajni to nie jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna data na zaręczyny:):) i to takie całkiem serio:)a pierścionek przepiękny:) ja mojego chyba nie przełożę i będę nosić razem z obrączką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak próbowałam, ale po pierwsze giną oba i mi się nie podobało. Po drugie było mi za grubo. A po trzecie i chyba najważniejsze, biała część jest wystająca i rysowała się od rżniętej obrączki

    OdpowiedzUsuń
  5. she_devil@autograf.pl10 kwietnia 2011 18:43

    1. kwietnia to piękna data : ) ja właśnie od 9 dni też mam na palcu śliczny kamyk, a w serduchu mnóstwo radości i miłości : )i na szczęście pomimo wieku (22) nikt nie patrzy mi na brzuch. to chyba dobrze o nas świadczy - że nam ufają : )

    OdpowiedzUsuń