czwartek, 14 września 2017

Ups, I did it

Może nie again, ale zrobiłam. Facet od koszenia miał przyjechać, ale coś wypadło, potem znów, a potem znów. Oparło się o jego szefową, przyjechał w sobotę. Akurat przykręcaliśmy schody, dwie śruby i ... już go nie było. Za to był sms, że za wysoko i za mokro i nie da rady. O jak się wkur.. zdenerwowałam się mocno. Kazałam wyjąć naszą małą kosiarkę i opitoliłam, na spółę z Osobistym prawie połowę. Potem się ciemno zrobiło. W poniedziałek chciałam skończyć, ale deszcz mnie zgonił, dokończyłam wczoraj. Bez kosza, jasne, ale zrobiłam. I nie było za mokro, czy za wysoko. Mógł przyjść, zapytać, czy może kosić wyżej, albo bez kosza, zgodzilibyśmy się. A tak wyszło, jak wyszło i liczymy kasę, czy starczy już teraz, a nie w zimie, na traktorek.

Poza tym... Moja mama złamała rękę. Dwie kości blisko nadgarstka. Największym problemem było to, że w sobotę wesele i jak ona będzie wyglądać i kieliszek trzymać ;) czyli nie jest źle.

A ja znów spakowałam Osobistego, zaraz leci  i mam nadzieję, że wróci z piątku na sobotę, bo jestem umówiona do fryzjera. A potem znów wybywa we wtorek i wraca w piątek. Ech. Cóż, bywa. Oczywiście Najlepszy Przyjaciel też wybywa w tym terminie, a w przyszłym tygodniu może przyjść paleta ekogroszku, którą zanabyliśmy drogą wygrania ;) Czas zrobić casting na kolejnego mena :P

6 komentarzy:

  1. bo tak to jest z fachofffcami. Dlatego jakiś czas temu Mężu stwierdził, że woli zrobić co się da sam, choćby to miało trwać 3 razy dłużej niż użerać się z paprokami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sami robimy, ile się da. Znajomemu fachoffiec robił kuchnię 3 miesiące i jeszcze ją zepsuł... wolę poczekać

      Usuń
  2. Myślisz, żę uda Ci się wygrać lepszy egzemplarz? ;) Też mam czasem wrażenie, że mimo iz mam męża na miejscu to tak jakby go nie było niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebuję lepszego tylko takiego co węgiel zniesie ;) widzieliśmy kiedyś ogłoszenie " mąż na godziny". Nie takie głupie :D

      Usuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń