poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Dowody zdrady

Nie szukałam, nie grzebałam, nie węszyłam. Same wpadły w moje ręce. Niepodważalne, namacalne dowody na to, że Osobisty mnie zdradza. A tyle razy zaprzeczał. Owszem, w żartach mówiłam o jego kochance, a on żartem zbywał temat. Ale sprawa się rypła. Co zrobiłam? Usunęłam, pozbyłam się i zamierzam zapomnieć i nigdy więcej do tego nie wracać.

Jakie dowody mi wpadły w ręce? W sumie to nie w ręce, a na głowę, bowiem Osobisty zrobił ze mnie rogacza. Tak, tak, rogacza, albo rogaciznę. Zwał, jak zwał, w każdym razie na głowie wyrósł mi był róg. Niepodważalny dowód, prawda? Bardziej dosłownie być nie mogło. I stwierdzenie, że to magia, że jak jednorożec, bo tak umiejscowiony do mnie nie trafiało. Umówiłam się więc do chirurga i dziś miałam zabieg. Pominę szczegóły, bo Osobisty mógłby mi zaśpiewać You're one in a milion, bo oczywiście znieczulenie nie bardzo zadziałało.

Dowodu się pozbyłam, Osobisty ma czystą kartę. Tylko kazałam mu następnym razem lepiej pilnować dowodów. Bo czemuż ja mam cierpieć? :P

13 komentarzy:

  1. Przez chwilę zamarłam :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółka mów ochrzaniła przez telefon, że ją straszę, więc nie Ty jedna :)

      Usuń
  2. Ale, że guza Ci wycinali? Bo rozumiem, że coś Ci spadło na głowę i usuwają takie rzeczy? Nie czeka się aż się samo wchłonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaszak mi się zrobił i to musieli wyciąć.

      Usuń
    2. Aaaa to teraz wszystko jasne ;) Na początku przeczytalam dowody zbrodni i coś mi ten róg nie pasował (bo zdraza do Osobistego to ma się jak pies do jeża), ale potem to już ogranęłam - mniej więcej, bo pomyślałam że on sobie jakąs pasję znalazł, nie wiem majsterkowanie czy coś i zostawił np. jakąś półkę w miejscu, gdzie Tobie zdarza się często przechodzić, przydzwoniłaś w nią i masz takiego malowniczego guza na środku ;)

      Usuń
    3. A nie, choć szafkę kuchenną mu się zdarza zostawić tak, że walnę.

      Usuń
  3. Mało mi serce nie stanęło. Nie strasz tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 28 year-old Senior Editor Douglas Ashburne, hailing from Swift Current enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and 3D printing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Boxster. artykul

    OdpowiedzUsuń