środa, 19 lipca 2017

A w poniedziałek...

... Miałam zadzwonić do pana, który robi drzwi. Takie, jak nam się podobają. Przypomniałam sobie o tym wczoraj, więc dziś w końcu napisałam maila, bo telefonu nikt nie odbierał. Odpisał mi i dogrywamy szczegóły, takie jak grubość ścian, żeby dobrać ościeżnicę. Ciekawe, czy w efekcie je tam zamówimy. Jeśli tak, pod koniec sierpnia będziemy mieć w końcu w domu drzwi wszędzie, a nie tylko w łazience.
Najpierw chciałam w kolorze drewna, lakierowane bezbarwnie, z mleczną szybą. Ostatnio zobaczyłam jednak białe z niebieską szybą i się zakochałam. Jednak będę się musiała chyba wyleczyć z tego romansu, bo niebieska nie jest bezpieczna. A za zrobienie jej bezpieczną, o ile się da, pewnie sporo doliczą. Tak, czy inaczej, strasznie się cieszę, bo akurat ten element prawie mi sen z powiek spędzał. Tylko kot będzie koszmarnie niezadowolony, bo ona zawsze jest po złej stronie drzwi, a najlepiej, żeby były otwarte. Choć ostatnio były otwarte to i tak się na nich wieszała.
Osobisty wczoraj pojechał do Norymbergii i wraca... Oto jest pytanie. Bo według planu 1 jutro jadą do Drezna i wracają w piątek koło południa, a plan 2 zakłada, że jutro leci do Anglii i wraca w piątek w nocy. O ile będą loty. Na wszelki wypadek spakowałam go na tydzień, oczywiście z garniturem i zapasem koszul na czele, a tak się cieszył, że tym razem bez tego przyodziewku. Ciekawe, jak to wyjdzie w rzeczywistości.

7 komentarzy:

  1. Ha! My też długo mieszkalismy bez drzwi, a jak już je w końcu założylismy, to doszlismy do wniosku, że w sumie i tak nie są nam potrzebne, bo i tak nikt ich nie używa. No chyba, że w łazience :)))
    Białe z niebieską szybą? Aż muszę je wyguglować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pewnie będzie podobnie. ale staram się wierzyć, że drzwi do wiatrołapu i garażu jednak nabiorą mocy zamykania.

      Usuń
    2. Do tych dwóch dokup samozamykacz ;)

      Usuń
  2. Ty kupujesz, ja robię wszystko by ściągnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do sypialni by się jednak przydały ;) w kuchni zlikwidowałam dwoje na etapie projektu ;)

      Usuń
  3. Moja kota też zawsze jest po złej stronie drzwi :D Coś o tym wiem :D

    OdpowiedzUsuń