niedziela, 4 stycznia 2015

A tak sobie piszę

Wczoraj doszła do mnie jedna rzecz. Nie bałam się Świąt. Bo ja generalnie to Świąt nie znosiłam. Tym razem na nie czekałam, na Wigilię, opłatek.. Cudnie mi, bosko mi.
Sylwestra postanowiliśmy przespać, ale się nie udało. Fajerwerki nas obudziły. Obejrzeliśmy i zalegliśmy.
Zasypało nas. Dziś wychodziliśmy do kościoła z pogodą, wychodziliśmy w zamieć. Znowu mamy jedno auto, bo tylko moje ma zimowe butki, a Osobisty 7 do roboty idzie.
A 8 mamy księdza. Ciekawa jestem, który przyjdzie. Proboszcz zna Osobistego jeszcze sprzed ślubu, wikary nowy. Pewnie obaj nas ciekawi :P Nie mam białego obrusu :P W każdym razie mam nadzieję, że:
A - Osobisty będzie lub
B - śniegu nie będzie, żebym miała auto i mogła prysnąć :P sama nie przyjmuję, nie ma mowy, nie ogarnę księdza, dwójki dzieci przylepionych lub wariujących i kota :P Z kotem może być problem, pamiętam, jak Bonnie, moja wcześniejsza kocica raz się władowała księdzu na kolana. Skąd mogę wiedzieć, co tej wpadnie do łba?
Osobisty planuje mnie w legginsy wsadzić. Zwariował chłop, moją wielką dupę w legginsy... Mówi, żem nieobiektywna i w 36 się mieszczę, to mam nie marudzić i zakładać. Dla niego. A niech się chłop cieszy... Ma mi na urodziny kupić. A co.

12 komentarzy:

  1. Ledżynsy tudzież gietry ;D Coraz częściej myślę o zakupie jednej pary, ale takich ocieplanych, z misiem w środku. Nienawidzę zimna!

    U nas też dziś była masakryczna zamieć, pewnie by mnie nieźle wypi*dziło, gdybym się zapędziła w miasto. W ciągu bodajże kwadransa zasypało osiedle tak, że nie szło go poznać :)))

    Hm, ciekawe kiedy tutaj będzie kolęda. My, rzecz jasna, nie przyjmujemy, ale nawet nie wiemy kiedy mają łazić. Żebyśmy się nie zdziwili, kiedy staną nam pod drzwiami w tym samym czasie co np. tesco boye ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni i drudzy po kasę, więc wiesz :P choć w sumie boye choć żarełko zostawią

      Mnie misia do getró :P nie trzeba, bo tylko po domu będę pomykać, a mamy ciepełko

      Usuń
  2. A to o to ci chodzilo z tymi leginsami. A ja juz myslalam ze faktycznie jakos wygladam:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wyglądasz :P a ja szukam ładnych, a Ty masz ładne

      Usuń
  3. Ja mam dwie pary takie z miśkiem w środku, super na zimę :) powiem jednak, że długo się nie mogłam przekonać do leginsow a teraz je kocham :) lepiej wyglądają niż dresy i super wygodne przy dzieciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie powoli przekonuję, bo wygodne i faktycznie lepiej niż dres wygląda

      Usuń
  4. My mamy księdza w czwartek;) Już widzę, jak kolejny raz zadaje to samo pytanie: "Dlaczego nie macie jeszcze dzieci"?
    Ech...;)

    Zmieniłam adres bloga, teraz jestem tutaj: kocie-pisanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas też czwartek.
      Chyba bym odpowiedziała, że Bóg nie dał :P a co mu do tego...

      Usuń
  5. Ja siedze w pracy jak do nas przyjdzie ksiadz to Mloda bedzie z Kornisoznem miec problem;p
    Tak mi sie przypomnialo odnosnie starej notki ale nie moge przestac o tym myslec i musze Ci napsiac. Widzialam w tv kombajn do zbierania groszku!!!! http://www.roltech.poznan.pl/media/images/recolteuse_sb9000.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chyba z Synem i kotem tylko będziemy, bo Córa ma bal w przedszkolu, a Osobisty do pracy

      O kurczę... kombajn...

      Usuń
  6. Co do księdza mój właśnie wyszedł i nie omieszkał zapytać o kopertę której oczywiście nie było. I stwierdzam że nigdy więcej kolendy nie przyjmuje.

    Leginsy extra sprawa mam chyba 6 par. Lubie te z lidla bo są świetne i wyglądają jak dżinsy. Jeszcze takie z wstawkami ala skórka są mega i można gdzieś w nich wyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój będzie jutro i chyba będę przyjmować tylko z Synem. Mnie się zdarzyło, że nie wziął, ciekawe, jak będzie tu...
      No i ja się przekonuję do tego stroju, bo wygodne toto :P

      Usuń