czwartek, 12 czerwca 2014

Małżeństwo idealne...

... On nie ogląda Mistrzostw, ona seriali. Tak, to my, dziś na tapecia Upside Down, wreszcie.
Poza tym:
Na budowie coraz bliżej końca, 23 wchodzą tynkarze, od razu zamówimy steropian na wylewki. parapety już mamy wszystkie, Osobisty kładzie kable pod alarm.

Osobisty prawdopodobnie w najbliższym czasie nigdzie nie pojedzie, bo nie domknął im się budżet na to półrocze. I wszyscy święci tak zdecydowali, że obetną podróże służbowe.
Już widzę minę klienta, jak mu powiedzą, że nie przyjadą, bo nie mają kasy. Pominę zupełnie, że jakby nie musieli załatwiać "emergency approval. Go, go go" to mieliby na podróże, ale co takie korpoludki, jak Osobisty, czy szefowa jego mogą, skoro wszyscy święci rządzący wiedzą lepiej?
Na Dniu Dziecka firmowym szefowa przedstawiała Osobistego swemu mężowi, jako jej jedynego pracownika, podoba mi się :P
Córa płacze na wejściu do przedszkola. I na wyjściu też :P bo najpierw nie chce tam iść, a potem nie chce wyjść.
Syn ma pierwszego zęba, wczoraj się przebił, a ja jestem zaskoczona, bo nie marudzi, śpi w nocy, nic się nie dzieje. A tu szok. Córa miała pierwszego, jak miała skończone 9 miesięcy, ten ma ciut ponad 6.

11 komentarzy:

  1. Mój mąż też jest z tych nie oglądających piłki nożnej, ja seriali też nie oglądam, nie licząc polskich niektórych które oglądamy razem :)
    Co do zęba to znów potwierdza się fakt że rodzeństwo zazwyczaj nie rozwija się w takim samym tempie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My oglądaliśmy Nikitę razem, ale teraz czasu nam szkoda na film :)
      Oni rozwijają się bardzo różnie, dlatego nawet nie próbuję porównać, zresztą, wszelkie porównania uważam za idiotyczne.

      Usuń
  2. Nie wiem czy to prawda ale Podobno jak wcześniej zęby wyrastają to dzieci znoszą to bezobjawowo a im później rosną tym jest gorzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widzę związku, Córze szły późno, jeden za drugim i też nie widziałam objawów

      Usuń
  3. Mój Tomek też nie ogląda piłki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My dla odmiany oglądamy Mundial razem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu oglądałam, ale teraz piłka nie ma wiele wspólnego ze sportem, a z kasą i przestałam

      Usuń
  5. Taki miły raporcik ;))) U mnie z mundialem klasycznie - mnie nie obchodzi, a chłop namiętnie ogląda. Ech, przetrwam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli Polska nie gra to ja nie oglądam, a tak to bym chętnie zasiadła przed telewizor:)

    OdpowiedzUsuń