poniedziałek, 4 marca 2013

Tata nie wraca ranki i wieczory...

Wrócił, wrócił, spokojnie. Był w sobotę, grubo ponad godzinę wcześniej, niż się spodziewałam. Wiem, jak jechali, ale wolę nie pamiętać ;) przepisów nie łamali... często ;)

Bałam się bardzo, że Córa go nie pozna. W końcu tydzień dla takiego malucha to wieki. Od rana jej mówiłam, że tata wróci dziś. Po południu już była tak wściekła, szukała, stała pod wieszakiem, chodziła do jego kąta, wściekła coraz bardziej. Bo obiecałam, a jego nie ma. Wrócił, zobaczyłam auto na podjeździe, założyłam jej tyko kurtkę i poleciałyśmy. Ciemno, był też kolega Osobistego, to nic się nie działo. W domu dwa razy się za mną schowała i...
- Tata, tata, tata... - zabrała go za rękę i cały jej. Puścić nie chciała. No i spać też jej nie mogliśmy wygonić. A wczoraj na krok go nie odstępowała. Prawie się poryczałam.
Domi dostała zabawkę z serii technologia użytkowa, czyli prowadnik do kabli, który wygląda, jak gąsienica do czołgu. Wariactwo, ale bawimy się wszyscy. Ja wzbogaciłam się o białe winko reńskie, z domowej winnicy. Ciekawe kiedy i z kim ja je wypiję. Najwyżej kolekcję założę.
Przywiózł też trochę zdjęć i słodyczy. No i siebie :) A to najważniejsze.

10 komentarzy:

  1. W tym wieku to tydzień nieobecności raczej nie sprawi, że dzecko zapomnie tatę :)
    Dobrze, że znowu jesteście razem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój bratanek miał dwa lata i zapomniał... stąd moje obawy

      Usuń
  2. Ja też myślę, że to może być możliwe, bo dziecko jeszcze nie wie że tydzień to tydzień, a miesiąc to miesiąc.
    Widać, że jest ukochaną córeczką tatusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeczki zawsze tatusiowe ;) Dlatego chcę synka za drugim razem

      Usuń
  3. Cieszę się, że Twoje obawy były bezpodstawne. Wiesz przebywa z nim cały czas, a w dodatku to bardzo bliska osoba, więc poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała stęskniła się mocno za Tatą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Księżniczka :) musiała mieć rozbrajający uśmiech całą niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń