środa, 2 lipca 2008

Modlitwa

Panie Wszechświata, nie chcęwiele. Daj mi widzieć ten upragniony zachwyt w oczach. Pożądanie. Miłość. Chcę,by jedno spojrzenie wywoływało dreszcze. Nie pragnę dużo. Spraw, by ogień woczach nie zgasł, by wywoływał iskry między nami. Pragnę piękna zawartego wcichym głosie, drżenia tegoż. Dłonie niech rzeźbią mnie na swoją modłę i wedleswego upodobania, niech stanę się w nich gliną. Muśnięcie dłoni, magia słów…

Bo nie ma niczego piękniejszegoniż kobieta widziana obiektywem zakochanego mężczyzny…

2 komentarze:

  1. ~Femme_Fatal/Marta2 lipca 2008 23:06

    Piękne ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ~takapoprostu3 lipca 2008 23:30

    Witaj ! pisze do ciebie nie po to zeby sie tlumaczyc bo jak to mowia winni sie tlumacza ale nie daje mi spokoju to co napisalas u mnie w komentarzach chodzi mi o zdanie ,,Potem nagle hasło, jakbyś miała coś do ukrycia... ,, nie nie mialam i nie mam nic do ukrycia a to ze zrobilam haslo to jesli wiesz a chyba nie juz nie raz nie dwa chcialam zrobic haslo jak ktos pisal mi wstretne komentarze jak raz walczylam z jakas osoba ktora twierdzila ze zabralam jej Przemka a teraz zabralam Marcina to byla jakas paranoje ,pozniej znowu cos bylo wiec nie mialam juz sily sluchac glupich komentarzy i zrobilam haslo dla wirtualnych przyjaciol oni mi wystarczaja zupelnie wiec to ze mam haslo jest dla mnie najlepszym wyjsciem pozdrawiam Sabina -milo ze bedziesz czytala co pisze

    OdpowiedzUsuń