poniedziałek, 4 lutego 2019

Feriowo

Tak, wiem, że ferie u nas się już skończyły, ale Córa postanowiła przedłużyć, była w szkole dwa dni w tamtym tygodniu i postanowiła pochorować. Dziś niestety musieliśmy dodać do leków antybiotyk, bo ucho się nie leczyło. Gramy w planszówki, będziemy robić chrust lub oponki, ja się wybieram na aquaaerobik, zobaczymy, czy mi wyjdzie, ale plecy mnie bolą i kaloria trochę przesadziła ze zwężaniem ciuchów. Najgorzej marudzi Syn, bo to niesprawiedliwe, że on chodzi do przedszkola, a ona zostaje w domu. No cóż, czas się nauczyć, że życie nie jest sprawiedliwe.
Przeżyliśmy też Dzień Babci i Dziadka w przedszkolu. Teść, zgodnie z przewidywaniami, olał, teściową ja zawiozłam. Tak, możecie mi bić brawo i podziwiać i w ogóle :P Z moimi rodzicami ją wzięłam, Osobisty mi ją do domu przywiózł, żeby Córa mogła w domu zostać. Potem przywiozłam ją do nas, a sama pojechałam odwieźć moich rodziców. Co prawda jeździłam w te i we w te, ale dzięki temu nerwów trochę oszczędziłam, a ona posiedziała z dziećmi, jak mnie w domu nie było. Osobisty to wymyślił i zdecydowanie podoba mi się ten tok myślenia.
A co do ferii, mam też ferie od czytania, nic mi nie idzie, nie mogę się skupić, rozpraszam się.

12 komentarzy:

  1. Oj to biedna Cora. Oby szybko jej przeszło
    U nas teściowa też olała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby do końca tygodnia, bo już ją bardzo męczy. Ale antybiotyk na pewno da radę

      Usuń
  2. My grudzień i styczeń też przechorowalismy. W weekend Nela znów miała prawie 40 stopni a wczoraj już była w przedszkolu. Zaczynam myśleć że symuluje:) dużo cierpliwości i zdrowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam dużo pomogło sanatorium, to pierwsza poważna choroba w tym sezonie, a tak to nawet kataru brak.
      Cierpliwość się przyda, czwarty tydzień z nią w domu to trochę za długo 😂

      Usuń
  3. Zdrówka :)
    Kurujcie się i wpadajcie na planszówki do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, bo jeszcze chwila z nią w domu, a będę musiała siebie kurować psychicznie. Wszystko jest na nie.

      Usuń