poniedziałek, 3 grudnia 2018

Najwyższy poziom zaufania

Z Osobistym mamy wspólne konto na allegro. To znaczy mamy osobne, ale tylko na jego jest opcja smart, więc często zamawiam z jego. I ostatnio wypatrzyłam fajny prezent dla niego, pod choinkę. Ale opłacało się tylko ze smartem. Więc piszę do niego, że zamawiam i żeby nie patrzył w kupione. Zgodził się, a ja naprawdę mu uwierzyłam w to, że nie zajrzy. Jednak na tym nie koniec historii. Chwilę później dostałam od niego smsa, żebym wzięłam tablet i wrzuciła w archiwum wszystkie wiadomości, które przyszły w związku z tym zakupem. Wysłał taką wiadomość jeszcze kilka razy, za każdym razem, jak dostawał jakąś wiadomość z allegro, żeby przypadkiem nie podejrzeć.
Kocham.

4 komentarze:

  1. Mój pierwsze co by zrobił ,to zajrzałby w kupione ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój właśnie ją odebrał i wieczorem mi ją odda

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) dziś mi ją przywiezie, bo przed chwilą odebrał

      Usuń