poniedziałek, 12 maja 2014

Odejść łatwiej jest, niż żyć

Zawsze mi się wydawało, że żyję w katolickim, czasem do przesady kraju. Że szacunek dla zmarłych jest częścią tej wiary, nawet czasem kult, bo przecież święci... W ogóle chyba w naturze ludzkiej kryje się jakiś szacunek dla zmarłych. Myliłam się. Jakiś czas temu byłam na pogrzebie. 17 latek. Odejść łatwiej jest, niż żyć. Nie znam motywów, nie wnikam, młody chłopak, życie przed nim było... Szkoda. Nie było nikogo, kto by się na pogrzebie nie spłakał... Ale...
Przed pogrzebem ktoś pozrywał wszystkie klepsydry. Też nie znam motywów. I jakoś nie mam ochoty poznawać, bo jakiekolwiek by one nie były, nikt nie miał prawa. Po pogrzebie, niech będzie, ale przed. Inne klepsydry zostały, jego nie... Nie rozumiem, nie umiem, nie chcę. Nie mam na coś takiego określenia w słowniku, ani grzecznym, ani wulgarnym...

14 komentarzy:

  1. Pewnie ta osoba uważała, że jej motyw jest ważny. To wie tylko ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu nie wiem co powiedzieć ... wydaje mi się, że musiał ten ktoś nie lubić tego chłopaka, nie wiem...choć to w ogóle nie tłumaczy takiego zachowania :/

    http://zapisane-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubić i zrobić coś takiego? Ja jestem z innej epoki, jak się kogoś nie lubiło, to się plecak chowało...

      Usuń
    2. No nie wiem...mi babcia opowiadała, jak jeden chłopak drugiego nie znosił, bo mu dziewczynę idbil, wywiózł go do lasu i w jakiejśc chatce starej leśniczegi związał... i to też inna epoka...
      Gdyby go nie znalźli, nie żyłby

      Usuń
    3. Ale to już jakieś zaburzenie psychiczne wchodzi w grę

      Usuń
  3. Poniżej krytyki jest zachowanie tego kogoś... Aż nie wiem, jak to skomentować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że to jakaś głębsza sprawa. Jakiś zatarg, żal, nie wiem, coś poważnego. Gdyby to był głupi żart lub cos, zerwałby wszystkie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale mocno... niedojrzałe? Sk*** syństwo i już

      Usuń
  5. Sprawa musiała być grubsza jeśli ten ktoś dopuścił się takiego okropnego czynu. Na dodatek, na pewno spowodowało to dodatkowy ból dla najbliższej rodziny zmarłego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Spotkałam się już z czymś takim kiedyś dziewczyna pozwala wszystkie klepsydry bo miała za złe chłopakowi ze zostawił ja sama na tym świecie.

    OdpowiedzUsuń