czwartek, 15 maja 2014

Nabieramy tempa + edit o parapecie :)

Dziś po pracy Osobisty jedzie ostatecznie obejrzeć, jak jedna ekipa robi tynki i podejmiemy ostateczną decyzję. Jedna ekipa może wejść już za tydzień, ale to mocno nierealne. Po pierwsze w sypialni nadal mamy dachówki, a nie mamy jak ich zdjąć ;) Po drugie w ogóle jest mało posprzątane i jeszcze nie cały prąd udało się zrobić. Osobisty nad tym dzielnie pracuje, góra już cała, zostało trochę dołu, ale jednak choroba nas zastopowała. Teraz też będzie zastój, bo za tydzień kierunek Coventry, a za dwa Goteborg. Mam nadzieję, że szefowa znowu po niego przyjedzie i go odwiezie, będzie mi łatwiej. A po trzecie, wracając do tynków, ekipa jest najdroższa, a wcale nie najlepsza. Zdecydowaliśmy się na tynki gipsowe, bo ich potem nie trzeba gruntować, a do łazienki, kuchni, kotłowni, garażu, czyli tam, gdzie nie widać, na cementowo wapienne, raczej z drobnego piasku.
Również dzisiaj jedziemy wybrać parapety, bo nam je od razu osadzą. Parapety to u nas się szumnie zwą, bo mamy ich 3 metry, bieżące ;). U góry nie będzie, bo okna, które nie są dachowe, są do podłogi, takie ślepe balkony, reszta to dachowe. Zostają parapety tylko na oknie w salonie i dwóch w małym pokoju, bo w kuchni będzie pociągnięte blatem do okna.
Wybaczcie monotematyczność, ale akurat to u nas znajduje się na miejscu pierwszym.

12 komentarzy:

  1. Fajnie że gips wybraliście, tego przynajmniej nie trzeba szpachlować gdy chce się położyć jakiś tynk dekoracyjny . Mądrze się trochę bo mój mąż takie kładł w poprzedniej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracyjnego na pewno nie będzie, chyba, że nasza pani dekorator zadecyduje inaczej i to uargumentuje :)

      Usuń
    2. co kto woli, ja np planuje w korytarzu i na klatce schodowej tynk japoński albo stiuki, przynajmniej nie trzeba tego malować ciągle i łatwo się czyści :)

      Usuń
    3. Mnie się swego czasu podobały, ale teraz przeszłam na prostotę

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że pokażesz kiedyś jakieś zdjęcia bo jestem ciekawa jak to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż zdjęcia, a nie! :P
    Aż takiej wyobraźni nie mam :D
    A u nas od dziś mury się pną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) a co tu pokazywać? goły beton?

      Usuń
    2. Hehe :D A co? Nie jest ciekawy? Dla mnie nawet sama cegła jest interesująca :D

      Usuń
    3. Pochwale sie czyms konkretnym :)

      Usuń
  4. U moich rodziców są podobne parapety;P:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marmurowe? I jak sie sprawuja?

    OdpowiedzUsuń