poniedziałek, 6 maja 2013

Kiedy wiosna buchnie majem

Buchnęło, buchnęło na całego (o majówce się litościwie nie wypowiem). Jest ślicznie, zielono, biało, z nieba, no, prawie, lecą białe płatki czereśniowych kwiatów. Morze tulipanów, kwitną migdałowce, forsycja upaja zapachem za każdym razem, gdy wychodzę z bramki. Zakwitł też w końcu miniaturowy różanecznik, reszta lada chwila pójdzie w jego ślady. Kocham wychodzić na ogródek, bo co chwilę coś nowego. Ale najbardziej czekam na konwalie. Już niedługo, już za chwilę będę mogła utonąć w ich zapachu.
Wczoraj kupiłam sobie surfinie w kolorze niezidentyfikowanym, bo nie miały plakietki. Ale obojętne mi to, byle wyrosły takie, jak mieliśmy, jak za mąż wychodziłam. Na schodach się z nimi wymieścić nie mogłam. marzą mi się tak samo okazałe.
Wczoraj też rzutem na taśmę zdążyliśmy na Piknik Strażacki, bo Córa spała za długo. Ale wujcia strażaka zobaczyła, czapkę na głowę dostała i ogólnie zadowolona. Fajna impreza. Dzieciaki mogły w strojach strażackich gasić pożar. pożar to była makieta domu i drzewa z płomieniami. Jak dzieciaki trafiły w płomienie, to te się zapadały. Zabawy po pachy. Jeszcze była ścianka wspinaczkowa, oczywiście balony i wata cukrowa. Raj dla dzieci.

9 komentarzy:

  1. Ja mam wrażenie, że to bardziej lato i wiosny bardzo niewiele mieliśmy w tym roku. Jeśli się sprawdzi to nie będzie tak samo jesieni, a od razu przyjdzie zima. Pożyjemy zobaczymy.
    Jak we wrześniu załapaliśmy się w Sopocie na piknik, to dzieciaki też mogły bawić się w strażaków i gasić pożar prawdziwą sikawką (ale tam tylko w wyobraźni były płomienie) lejąc po trawie w asyście profesjonalistów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się pory roku pomieszały, faktycznie, temperatury raczej letnie, ale w psychice wiosna :)
      Ważne, że sikawka była, co tam płomienie ;)

      Usuń
  2. Oj tak, mam identycznie jak Ty. Też uwielbiam wychodzić na swój ogród, co dnia jest jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tylko człowiek się dziwi, że natura tak szybko to wszystko stwarza

      Usuń
  3. Każdego dnia rozkwita coś nowego, aż z domu chce się wyjść, na świeże powietrze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My od 8 z reguły już na ogrodzie :) Kocham za to wieś, miasteczka itp z ogrodami i masą zieleni

      Usuń
  4. Oj tak, pogoda się w końcu śliczna zrobiła. Tak jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń