sobota, 14 sierpnia 2010

Wyszłam za mąż, już nie wracam :)

  

11 komentarzy:

  1. Samych tylko takich pieknych dni juz na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego szczęśliwego!!! Wiele radości!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapalka_na_zakrecie@op.pl15 sierpnia 2010 15:41

    Gratulacje!!! Szczęśliwego, słodkiego życia!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego co najpiekniejsze na nowej drodze życia :) niech wam się szczęści :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ~whitechocolatte15 sierpnia 2010 23:28

    Wow!!! Wszystkiego co najlepsze!!!Gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)Ps szczerze mówiąc nie sądziłam, że tak szybko weźmiecie ślub. Jakoś z Twoich wypowiedzi zrozumiałam, że zaręczacie się na nieokreśloną ilość czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Słodkiego, miłego życia..." i samych cudownych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ~zakrętka (zakrecone-zakrety.blog.onet.pl)16 sierpnia 2010 17:55

    No to trzymam za Was kciuki! Fajnie, że masz już to za sobą, ja jeszcze 2 tygodnie... Niby to mój drugi ślub, a denerwuję się jak przed pierwszym. :)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego na nowej drodze życia. Samych wspólnych słonecznych dni i mnóstwa miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ~Angel z Panem Mężem :)19 sierpnia 2010 01:21

    DZIĘKUJEMY BARDZO SERDECZNIE WSZYSTKIM :)

    OdpowiedzUsuń