czwartek, 30 stycznia 2020

Jutro wyjazd

Jutro wyjeżdżamy, więc latam, jak z piórkiem. Moja dziwna zasada, że po powrocie ma być świeżo i czysto jest zawsze powodem ogromu pracy przed wyjazdem, ale potem naprawdę jest milej. Nawet Osobisty się do tego przekonał i jak on zamieniał mnie w sanatorium to po powrocie zastałam czysty dom i świeżą pościel. Dziś więc piorę, zmieniam pościel, wieczorem odkurzę i umyję podłogę. A do tego jeszcze rozebraliśmy dziś choinkę, a za chwilę ruszamy wywieźć kota do mamy i na jakieś zakupy. Choroba na szczęście minęła, więc na spokojnie ruszymy.

3 komentarze:

  1. Też tak mam :) Muszę wrócić do czystego domu i już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czysty dom to warto zadbać o wysokiej jakości chemię gospodarczą. Ostatnio realizowałem zamówienie z hurtowni Roem.pl i jestem bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 49 year-old Research Assistant II Fianna Kleinfeld, hailing from Brossard enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Lapidary. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. Przeczytaj caly raport

    OdpowiedzUsuń