piątek, 17 stycznia 2020

Hu hu ha, hu hu ha...

... nasza zima zła.
My się zimy nie boimy,
bo jej wcale nie widzimy,
bo jej tu nie ma.

Taką oto piosenkę wczoraj śpiewaliśmy wśród kartonów, folii, zakrętek i innych takich przygotowywanych z okazji balu karnawałowego w przedszkolu. (Strój miał być ekologiczny). I choć piosenka wywołała ogromną wesołość podsycaną jeszcze kotem zawijającym się w folię izolacyjną z samochodowej apteczki, to ten brak śniegu doskwiera. U nas, w dolinie Wisły, to nie ma o czym mówić, skoro nawet u babci był całe dwa dni i poszedł precz. Ja się cieszę, buty mam suche, drogi nie są śliskie, ale dzieciom żal.  No to pomysł: jedziemy po śnieg. Wczoraj przekopałam pół internetu i poszłam spać z przekonaniem, że nie jedziemy, bo nic fajnego nie ma. Dziś wstałam i Osobisty kazał siąść do komputera i szperać na spokojnie. Jest 6.40, a my mamy zarezerwowany pokój w Zakopanem, na trzy noce, w samym środku naszych ferii, ze śniadaniem. Długo rozważaliśmy opcję z obiadem, ale jak wyjdziemy, to nie zawsze chce się wracać na określoną godzinę.
Początkowo szukałam w okolicach Poronina czy Białego Dunajca, ale sporo już zarezerwowanych, a zostały drogie i niefajne. No i wyszło, jak wyszło. Nie ścisłe centrum, raczej w kategorii kochanych przez nas dziur, ale nie potrzebuję zgiełku miasta, tam możemy na chwilę, na wieczór, gdy klimat jest podwójny.
Teraz tylko jak powiedzieć mojej mamie, że zostanie jej przywiezione młode kocisko?

8 komentarzy:

  1. oj tam! Mały kot mały kłopot :D Fajnie Wam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeden 😉
      Mam nadzieję, że będzie fajnie, bo w przedszkolu szkarlatyna 😱

      Usuń
  2. Mega plany :) Ja ostatnio tylko praca i praca, czas na relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relaks jest mega ważny, żeby nie zwariować, oby się udało

      Usuń
  3. Zakopane... Życzę udanego pobytu. I nie tak wielkich tłumów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krupówki będziemy omijać szerokim łukiem, no, na chwilę wstąpimy, ale raczej stawiamy na inne szlaki

      Usuń