poniedziałek, 18 marca 2019

Ząbkowanie

Nie, nie przeczytaliście źle. Mam w domu ząbkujące dziecko. Córze idzie dolna szóstka. Niestety uparte mleczaki nadal nie chcą nawet drgnąć, więc rozpacz nadal wisi w powietrzu, bo wszystkim już wypadły, a jej nie. A szóstkę znalazłam przy okazji, oglądając gardło, poza tym objawów brak. Musimy iść do dentysty polakierować. Miałam mieszane uczucia, ale mnie polakierowała, jak nie bolało, a nie było wiadomo dlaczego i postawiła na wrażliwego i ręką odjął. Czekam, aż cały wyrośnie i będziemy się umawiać.
Poza tym odkryłam, że jestem baterią słoneczną. Działam tylko wtedy, kiedy jest słońce. Wczoraj przedeptaliśmy ponad 5 km, po lesie, cudownie i miałam ochotę na jeszcze. Dziś jest deszczowo i pochmurnie i najchętniej zagrzebałabym się pod kocem.

12 komentarzy:

  1. Też chcę już ciepło i słońce, chociaż przez brak swojego ogródka (brak balkonu w bloku) trochę smutno, bo nie mogę każdej wolnej chwili spędzać na powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie natomiast wizja ciepła i ogrodka przeraża, bo wymyśliłam przesadzanie rododendronów, truskawki się też już proszą o zrobienie na wiosnę, o trawie nie wspomnę

      Usuń
    2. A ja o tym marzę ☺ o swoich truskawkach, swoim kawałku ogródka. Kosić trawę lubię, gorzej z grabieniem 😉

      Usuń
    3. Grabić nie muszę, mamy traktorek, więc i koszenie wielkie odpada, tylko koło krzaczków sobie obkaszam, ale też kosiarką z koszem. ALe pół hektara, jeszcze nie do końća zagospodarowane może przerazić

      Usuń
  2. O kurczę, te szóstki, sama do tej pory pamiętam te męki z dzieciństwa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nic nie jest, jakby nic się nie działo, ale to od początku po prostu pojawiały się zęby.

      Usuń
  3. Ja muszę porządnie przejrzeć paszczę. Ale jedna z dwóch górnych jedynek się pokazała ciut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam przypadkiem, w ogóle nie brałam pod uwage, że są, bo jak patrzyłam, to się nie chciały pokazać

      Usuń
    2. Sprawdziłam, mamy obie szóstki. Wyszły bezproblemowo. Na górze jeszcze nie wiem :P

      Usuń
    3. O widzisz, a ją jednak pobolewa i kaleczy się w język, więc się skarży

      Usuń
  4. Też jestem taką baterią - świeci słońce i od razu chce mi się pracować. Jednocześnie zerkam przez okno i marzę o wyjściu, no ale nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń