niedziela, 10 marca 2019

Dopieszczona pupa i ego

Nie lubię wydawać kasy na ciuchy, 50 złotych za spodnie to zdecydowane maksimum, jakie zgadzałam się wydać. Ja nawet ubrań kupować nie lubię, bo z reguły nie mogę nic na siebie dobrać. Z racji tego, że mam dość szerokie biodra i niekoniecznie wielki biust, między górą, a dołem robi mi się rozmiar różnicy.
A wczoraj, z racji tego, że dzieci były na urodzinach, z Osobistym mieliśmy wolne i zaciągnął mnie do Mustanga. Zdjął trzy pary spodni z wieszaka i kazał mierzyć. Potem wybraliśmy dwie i poszedł do kasy.
Kocham ten sklep. Naprawdę. Po pierwsze mają tam spodnie idealne na moją pupę. Są dobre w biodrach, nie odstają w pasie, jak siadam, nie odkrywają mi niczego, bo niestety w innych sklepach standardem było to, że jak były dobre w biodrach, to w pasie mogłabym wsadzić jeszcze pół mnie, a jak dopasowałam pas, to nie naciągnęłam na tyłek. A tu się da. Magia! Kolejnym plusem jest to, że mieszczę się w rozmiar z liceum. Jest to absolutne kłamstwo, przeczące wskazaniom wagi, centymetra i widokowi w lustrze, ale jednak działa na samopoczucie i człowiek od razu czuje się, jak milion dolarów, nawet bez makijażu ;) Inna sprawa, to ich cena, na widok której moje krakowskie serce stanęło w poprzek, ale nie ja płaciłam ;) Post nie jest sponsorowany. No, może przez Osobistego, który wszystko sfinansował, a potem tylko kazał mi nosić torby, bo sam jeszcze nie bardzo może.

17 komentarzy:

  1. Ja z kolei lubię wydać, jeśli jest ładne i dobre jakościowo. Tyle że przeliczam na książki i godziny terapii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak jakościowo wyglądają te dżinsy, bo nigdy nie miałam, leżą fajnie i fajne uczucie, ale jednak trzycyfrowa suma za nie lekko ugięła moje nogi. Może żyję w innym świecie, ale... to tylko ciuch

      Usuń
  2. Ja wszystko plamie i rozwalam i też mi szkoda wydawać kasy na ciuchy ;) na Zwierzynieckiej w Krakowie w styczniu i lutym orazow lipculi sierpniu sa mega przeceny. Jedna para spodni 30 zł. Ale jak kupisz 5 to za wszystkie 5 łącznie płacisz 24.99 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu już marzec i mam dwie pary w zamian za... wolę nawet nie liczyć :P
      Nie słyszałam o tym sklepie, możesz coś więcej napisać?

      Usuń
    2. Outlet Terranova - Outlety - Zwierzyniecka 21. Czasmai maja w ofercie ciuchy meskie i dzieiece ale zazwyczaj sa to ciuchy tylko dla kobiet. Poza wyprzedazami ceny spodni to okolo 80zl. Ale jak bedziesz w okolicach pod koniec lipca to zajrzyj do środka:)

      Usuń
    3. Jak nie zapomnę to pewnie wpadne, dziękuję

      Usuń
  3. My w sumie wszystkie dzinsy kupujemy w mustangu. To fakt, ceny mega, ale za to jakość jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz, Osobisty kupował w Big Star, ale ja tam w nic nie wchodziłam

      Usuń
    2. Mężu ma prawie 2 m wzrostu i ma szczuple nogi i tylko w mustangu maja spodnie, które na musi pasują.

      Usuń
    3. Tam w ogóle mają jakiś wybór i różne kroje

      Usuń
  4. Aha, a takie dopieszczenie pupy też uwielbiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam -jak w biodrach dobre to często odstają w pasie. O ile jakoś wynajduję spodnie to gorzej z sukienkami.
    Różnica o jeden rozmiar pomiędzy górą a dołem (pomimo, że biust niemały). I chyba z sukienkami mam największy problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na niemały biust też ciężko, bo się rozjeżdża wszystko

      Usuń
  6. To już chyba wiem, gdzie następnym razem kupię spodnie ;) U mnie odwrotnie, z racji szczupłości ciężko coś dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurdę, Ty wiesz, że chyba nie mam ani jednej pary dobrze dobranych spodni? Zasmutałam się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, te musiałam skracać, więc nie są dobrze dobrane tak do końca

      Usuń