piątek, 22 kwietnia 2016

.

AAAAAAAAAAAAAA :) Widzicie ten tytuł? A wiecie, co oznacza?
To jest ostatnia kropka. Marek dziś takową postawił :) A ja w streszczeniu. Oznacza to ni mniej, ni więcej tylko tyle, że skończyliśmy i już 4 wydawnictwa mają cały plik wraz ze streszczeniem na swoich skrzynkach mailowych :)
Euforia mnie rozpiera :) Jestem dumna z niego, z siebie, z nas i w ogóle mi cudownie. Ostatnia kropka daje masę szczęścia :)
Tak, wiem, że to ostatnia teraz, bo potem korekta i tak dalej, ale i tak się cieszę :)

17 komentarzy:

  1. Ciesze sie razem z Toba!!! Gratuluje!! Brawo!!
    Zycze teraz tylko cierpliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) za cierpliwość też, bo teraz się przyda :)

      Usuń
  2. Brawo :) Jesteście bardzo szybcy! Teraz szybko wydać a my do księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwójkę pracuje się szybciej, bo jedno drugie napędza.
      Szybko wydać, tia, Replika odpowiada w miesiąc (choć na zapytanie, czy wezmą pod uwagę odpisali w godzinę), Czwarta chyba ma na to trzy, a Zysk odpowie, jak odpowie. Prószyński nie pamiętam.. I zaplanuj sobie coś człowieku.

      Usuń
    2. Do Zysku chyba trzeba wydruk.

      Usuń
    3. Nie, na stronie mają opcję wersji elektronicznej, do Repliki niby trzeba, ale napisałam do nich odnośnie fragmentów i zażyczyli sobie elektronicznie :)

      Usuń
  3. Świetnie, gratuluję!!! :) I czekam na efekt finalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) sama wiesz, jak długo to trwa :( czekanie mnie wykończy

      Usuń
  4. Jam zakrecona i nie w tym świecie wiec z jednodniowym obsuwem: G R A T U L U J E !!! Wiedziałam że pisanie Ci pisane bardziej niż terapeutyzowanie ;))) strasznie się Skarbie ciesze i trzymam kciuki:** i rezerwuje czas na pierwsze czytanie i feedback - jako odbiorca przed puszczeniem w świat :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak trochę korekty przejdzie, bo na razie wersja niby finalna, ale przed korektą :) A wydawnictwa mają mnóóóóstwoooo czasu na odpowiedź :)

      Usuń