wtorek, 10 lutego 2015

Zdolny kłamca, czyli, gdzie Was oszukałam.

Zdolny kłamca jestem, bo nikt nie wytypował poprawnej odpowiedzi. Nie wiem, czy się cieszyć ;)

A teraz parę słów wyjaśnienia.

1. Po pijaku całowałam się z kolegą z pracy - prawda - wyjazd wakacyjny dzieciaków z domu dziecka, pożegnalna impreza wychowawców. Była Finlandia i 4 osoby do niej. Wesoło nam było i jeden jedyny kolega zaczął nas filmować. Zagroziłam, że jak nie przestanie, to go pocałuję. "To pocałuj" - padło. Fajnie było.

2. Osobisty jest moim pierwszym kochankiem - prawda - muszę Was rozczarować, ale grzeczna dziewczynka ze mnie i spałam tylko z Osobistym.

3. Będąc z Osobistym pojechałam w góry z byłym chłopakiem - prawda - rozstaliśmy się tuż przed wyjazdem, który był już zorganizowany i opłacony. Za zgodą Osobistego pojechałam. To miał być początek naszej pozwiązkowej przyjaźni. Miał być, bo potem był usunął mnie ze swego życia. Wróciłam i tego samego dnia pojechałam z Osobistym w nasze góry :)

4. Weszłam na basen w majtkach i koszulce, jak zapomniałam stroju - prawda - w drugiej ciąży byłam, zapomniałam, na miejscu nie dało się kupić. Majtki miałam czarne, koszulkę za pupę, taką ciążową, ale opiętą. Weszłam i nawet nikt nie komentował.

5. Powiedziałam teściowej, że jest durną babą - fałsz - nie powiedziałam, choć tak sądzę i miałabym ochotę. Ale ze sobą nie rozmawiamy ;)

6. Flirtowałam z dwa razy, z okładem, starszym facetem. Było mizianie po nogach, szyi, całowanie mnie... ;) - prawda - do dziś wspominam to mile. Daleko się nie posunęliśmy, ale było bardzo miło, też kolega z pracy.

Do dalszej zabawy nominuję każdego, kto ma na to ochotę :)

6 komentarzy:

  1. Ja mialam napisac 1 ;p Nie zgadlabym ;p
    Jako pewne ze nei falsz postawilabym wlansie na 5 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. boshe...że też mnie ominęło :P wygrałabym no !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, nie zgadłam, niestety;) Może następnym razem będę miała więcej szczęścia?:)

    OdpowiedzUsuń