czwartek, 9 lipca 2009

Obrona

          Bronię się dziś. Po raz trzeci w życiu. Już mi powszednieje.
          Do mojej specjalności dodano nowy moduł, terapię pedagogiczną. Rozważam, zastanawiam się. Jeżeli to nie tylko terapia dla maluchów, to pewnie się kiedyś skuszę na jeden semestr.
          Na razie chcę odpocząć. Bo marzeniem nadal pozostaje terapia właśnie lub socjoterapia.

22:47 - już nie jestem studentką. Dziś się obroniłam i na chwilę obecną nie mam ochoty dalej się kształcić. Cudownie mieć świadomość, że się będzie miało wolne weekendy :)

10 komentarzy:

  1. ... a ja trzymam mocno kciuki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne jesteś już po, więc spieszę z gratulacjami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, przydały się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ~nigu.blog.onet.pl10 lipca 2009 14:18

    A mnie znowu się zachciało po tylu latach i pewnie od października zaliczę Toruń. Gratuluję Ci Aniele wierzyłam że się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w takim razie i udanej grupy, bo to dużo daje :) Dziękuję, ja też wierzyłam, a nawet wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog, jeszcze tu zajrzę, w między czasie może zechcesz odwiedzić mój http://www.akcesoria-kosmetyczne.pl/

    OdpowiedzUsuń