poniedziałek, 26 grudnia 2016

5

Pięć lat temu tuliłam do siebie malutkie ciałko urodzone w nocy. Do dziś mnie wzrusza większość kolęd.
Dziś jestem dumną mamą panienki, która potrafi lepić pierogi, robić kanapki z krojonego chleba, zna wszystkie litery drukowane duże i małe, kilka pisanych, dodaje na prostym poziomie, ma własny błyszczyk i tonę spinek, gumek, korali itp. Panienki, która sama wymyśla piosenki i wierszyki, tańczy z zapamiętaniem i złości się, jak rasowa kobietka. Posiadającą dwadzieścia pięć (25!!!) sukienek, mnóstwa rajstop i kilku par spodni, które rzadko widzą światło dzienne.
  Moja mała dama :) Tak, boję się, co będzie za lat 10.
111 cm, 18 kg, stopa 26.

16 komentarzy:

  1. Za 10 lat nadal będziesz dumną mamą :) tylko już troszkę starszej panienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ;) ale charakter też będzie wyrobiony za te dziesięć lat :)

      Usuń
  2. Miałam z Maleńtasem termin na wigilię ale on zdecydował inaczej. Niemniej piękna data.
    A za 10 lat nadal będziesz mamą tyle że nieco większej dziewczynki, bo dzieci zawsze są dziećmi i nie ważne czy mają metr czy dwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sto lat dla tej Twojej cudnej dziewczynki!

      Usuń
    2. Dziękuję :) i szafę też trzeba będzie większą ;)

      Usuń
  3. Sto lat Młoda Damo :) Rośnie Ci księżniczka.
    PS. Mam to samo, co to będzie jak mnie Martyna zapyta o której może najpóźniej wrócić z dyskoteki... ja wiem to pewnie za 10 lat ale ona niedawno zaczęła przedszkole, a od września idzie do szkoły, więc "pewnie za 10 lat" nabiera innego wymiaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tej księżniczki się boję i tego, jak to szybko mija. A strach pewnie będzie rósł wraz z nią

      Usuń
  4. Tak szybko minął ten czas... Dopiero pisałaś, że mała będzie niedługo na świecie, a dziś już duża dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Człowiek nie zdaje sobie sprawy jak ten czas popierdziela, póki nie spojrzy na dzieci. Rosną w oczach. Za dekadę będziesz mieć dużą pannicę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I minie, nim się obejrzę... Coraz bardziej mnie to przeraża

      Usuń
  6. Jak ten czas leci :) Wszystkiego naj naj dla Twojej ''dużej'' panieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dzieciach znać najbardziej, choć dawniej w to nie wierzyłam

      Usuń