poniedziałek, 14 października 2013

Podsumowanie

Podsumowując dzień dzisiejszy i po części poprzednie, mam:
- dziecko z podbitym okiem - potknęła się na klockach i zahaczyła o łóżko, rozwalając sobie górną powiekę;
- atak częstoskurczu za sobą - kładzenie się na podłodze z nogami do góry na szczęście pomaga;
- coraz częstsze skurcze przepowiadające, czyli brzuch mi się stawia parę razy dziennie utrudniając chodzenie, siedzenie i wszystko;
- kaszlącego kota, weterynarz rozkłada ręce, nie wiadomo, o co chodzi, leki pomagają na trzy dni, trawa pomaga bardziej, ale ->
- dodatkowe sprzątanie, bo kot wymiotuje trawą;
- męża nie mam, męża miewam, bo siedzi i robi nadgodziny, dziś pojechał po 5, wrócił na 19, jutro pojedzie znów tak rano i wróci, jak wróci... i jeszcze brama garażowa została do zamontowania... w międzyczasie;

ALE, ALE, żeby nie było tak negatywnie, to mam jeszcze Wiedźmę!! Tak, tak, mam całe 5 pięknych tomów Wiedźmy pani Olgi Gromyko na własność :):))))) Za całe 110 złociszy, co przy dodaniu informacji, że dwie drugie części są niedostępne i ludzie się nimi chwalą, że mają, bo ja 70 złotych, albo więcej nie dam, jest bezcenem.

8 komentarzy:

  1. Biedulek z Bąbla oby szybko się goiło.
    To jak już coraz bliżej niż dalej do rozwiązania ale będzie dobrze.

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No goi się, ale wygląda koszmarnie... Przemoc domowa w najczystszej postaci...

      Usuń
  2. Trzymaj się Kochana i nie daj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Córa biedna. Może na tę powiekę jakiś zimny okład?

    A czy kotek nie ma przypadkiem zakłaczonego żołądka? Kot kumpeli miał kiedyś bardzo podobne objawy, wet też nie bardzo wiedział, gdzie leży przyczyna, dopiero po czasie okazało się, o co chodzi. Je normalnie czy ma słabszy apetyt?
    W razie co, powinny pomóc tabletki i specjalna maść na język.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da sobie nic przyłożyć...

      Kot je, jak zawsze, najchętniej kradzione ze stołu ;) podejrzewam jakąś alergię, zresztą wet też, bo ona zaczęła, jak do nas trafiła

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak mam napad, to serce zaczyna mi bić bardzo szybko, nawet 240 na minutę, a normalnie bije 60, czasem, jak długo, to drętwieje mi ręka i zaczyna dusić w gardle

      Usuń