sobota, 28 września 2013

Ostatnia ciążowa prosta

Skończyłam dziś 30 tydzień ciąży, a więc przede mną plus minus dziesięć tygodni. I gdyby nie ruchy w brzuchu, to nie czułabym, że w ciąży jestem. Dużo "lepsza" niż z Córą.
Przede wszystkim nie mam zgagi i nie puchnę. Owszem, trochę podpuchnę na wieczór, ale obrączka wchodzi i schodzi bez problemu, a nogi nie bolą. W związku z tym ważę o dwa kilo mniej, niż w tym samym czasie pierwszej ciąży. Jeśli dodamy do tego mniejszą wagę startową, to mój kręgosłup nosi o 7 kilogramów mniej. Mniejszy brzuch też jest sporym ułatwieniem, choć kopniaki, a raczej już przesuwanie się, jest mocno bolesne, czasem aż mnie wpół zgina.
Ciuszki mam poprane, czekają na prasowalnicę (nie ma mowy, bym te małe rzeczy prasowała żelazkiem). Wtedy spakuję Dzidzię na szpital, żeby Osobisty wiedział, co i gdzie leży, jak przyjdzie do wyjścia.
Córa natomiast codziennie odkrywa mi brzuch, całuje, głaszcze i robi na nim wieże z klocków. Dla Dzidzi oczywiście. Stara się też wkładać mi do brzucha ciastka i cukierki. Rozczula mnie tym strasznie.

16 komentarzy:

  1. jejku jak to zleciało, szok. Dopiero co informowałaś o ciąży :) Niech się tak dobrze układa do samego końca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby :) i oby nie chciało się urodzić 21 listopada, bo to nasza rocznica poznania i chciałabym ją jednak razem spędzić, ani 4 grudnia, bo to imieniny teściowej :P

      Usuń
    2. to cicho sza, nie myśl za dużo o tych datach, bo wówczas akurat "złośliwie" urodzi się w któryś z tych dni :)

      Usuń
    3. To jak już, to wolę ten 21 :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Osobisty już oświadczył swojej pani manager, że teraz to w każdej chwili może iść na trzy tygodnie wolnego

      Usuń
  3. Aż trudno uwierzyć, jak ten czas biegnie- przecież tak niedawno cieszyłyśmy się z Tobą z cudownej informacji, a tu już tak niewiele zostało do mety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ani się obejrzycie,a będę informować, że już po :)

      Usuń
  4. Już bliżej niż dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa czy będzie córka czy syn:)) Imiona już wybrane?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ja nie jestem ciekawa, mnie obojętne, co się urodzi. Imiona wybrane o tyle, że mamy po 3 kandydatów na obie płcie i zero porozumienia dalej

      Usuń
  6. To już końcówka? Ale zleciało...

    OdpowiedzUsuń