wtorek, 28 kwietnia 2009

Sztalugi na bez

            Dostałamdziś sztalugi. Nie, nie jako prezent. Przyniósł mi jeden z chłopaków, jakmalowałam gołąbki na desce, a potem już wycięte z drewna anioły. Tylko zdjęciabrak z tym moim artyzmem. Ja w ogóle jestem za tym, żeby całe lato spędzićprzed budynkiem. Sielsko, anielsko i tak cudnie ciepło. Ja, pędzel i drewno.Marzenie.

            Dostałamjeszcze dziś bukiet zrobiony z bzu. Rozpieszczają mnie te moje chłopaki. Onidają mi kwiaty, dziewczynki się przytulają i czeszą mnie. Czyż można chciećwięcej dla poczucia spełnienia? Zapomniałam bez wziąć do domu. Darczyńcy będzieprzykro, bo jutro też go nie wezmę, bo jadę na Kraków. Ale w czwartek zabieramgo ze sobą. W słoiku, żeby nie zwiądł. A jutro go namaluję i to będzie świetnawymówka dla mojej sklerozy. Byle więcej tych farb, drewna i bzu…

11 komentarzy:

  1. ech... jak ja nie lubię bzu...

    OdpowiedzUsuń
  2. ~nigu.blog.onet.pl29 kwietnia 2009 09:12

    Uwielbiam zapach bzu, od razu kojarzy mi się z młodością:) Ja nie wiedziałam, że jestes artystką:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze aż się rozmażyłem i już wyobraziłem sobie ten namiot rozbity przed wejściem do kamienicy:) jest taka pogoda,że grzechem jest przebywać w budynku, a co gorsza w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ukryte talenty sie ma no prosze ! Nie marnuj tego i w wolnej chwili spelniaj sie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie niestety uczula...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam nawet namiot nie potrzebny :) mogę ot tak, na łonie natury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to jest wolna chwila?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytasz co to jest wolna chwila ? I co ja mam ci odpowiedziec skoro sformulowalas dziwnie te pytanie.Nie mow mi tylko ze Twoje zycie jest tak zapelnione wieloma sprawami ze nie masz tej wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mam, mam szkołę w każdy weekend, od rana do wieczora, pracę, z której wracam wieczorem i czasem tylko mam siłę się wykąpać i iść spać, bo zazwyczaj po pracy mam kurs i jeżdżę. Oprócz tego się uczę na zajęcia, robię projekty i piszę scenariusze dla moich na przedstawienia....

    OdpowiedzUsuń