czwartek, 16 kwietnia 2009

Jajeczko

            Dziś popracy zaliczyliśmy zapoznawczy wpad do pewnej knajpki, całkiem sympatycznie.Bardzo smaczną mają szarlotkę z lodami i bitą śmietaną. Tu już moje odchudzaniezawisło na włosku, a w kolejnym lokalu zostało dobite. Lodami i gorącączekoladą. Ale to nic, poćwiczę i się zrzuci :)

            Za to jutroczeka mnie Jajeczko w pracy, więc znów zmieniam miejsce na placówkęmacierzystą. Oby tym razem nie spadł śnieg jak ostatnio ;) Ale miałam niewywoływać, więc cicho sza. I ostatnia lekcja mnie czeka. Wreszcie. Za to znówmam zjazdy co tydzień. Makabra. Plus jedynie taki, że czasem mam wolny jedendzień w te moje szkolne weekendy, nie będę padać.

            Ambitneplany mamy na długi weekend. Zwiedzić jakiś fort, a raczej jego pozostałości.Ciekawe co z tego wyniknie.

10 komentarzy:

  1. Na pewno ból w nogach;) mi dziś już wysiadły jak goniłam na busa dobrze że rowerem nie jechałam;) to miłego weekendu życzę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ~nigu.blog.onet.pl17 kwietnia 2009 09:04

    Aniele przyjedź do mnie ja jstem takim rozwalającym się starym fortem, będzie co zwiedzać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. takie złamanie zasad diety, jeśli nie jest zbyt częste, oczywiście, znakomicie ją wspomaga pomaga podkręcając metabolizm... a my w firmie nie mieliśmy żadnego jajeczka... kryzys jajowy?... nie... nic z tych rzeczy... po prostu u nas świecka tradycja taka, że ogarniamy cały rok przed wigilią... po całości :))))...

    OdpowiedzUsuń
  4. oby nogi Ci na to pozwoliły:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezeli masz mozliwosc i sile zwalenia tych nadmiernych kalorii to nie jest zle nie bedziesz miala wiec wyrzutow sumienia z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie wysiadły po dzisiejszym dniu... Impreza na 120 osób to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu oczekujesz komplementów? Na pewno świetnie wyglądasz, ale spotkania nie odmówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamy obie imprezy, obie na 120 osób...A dieta, no cóż, z czegoś trzeba zrzucać, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś by nie pozwoliły... Normalnie pozwalają

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam problemu z nadmiernymi kaloriami, odchudzam się tak se, dla zasady raczej niż z konieczności

    OdpowiedzUsuń