poniedziałek, 20 lipca 2009

Feministki samo zło

            Gdzieś podpoprzednim postem dostałam zarzut, że to kolejny atak feministyczny. Wybaczcienonszalancję i to, że jestem laikiem w tej dziedzinie, ale nie widzę za bardzozwiązku tematu z ruchem feministycznym. Raczej skojarzyło mi się to z tym, żewszystko co złe to feministki, a jak nie ma argumentu na nie to też lepiejzwalić na nie, bo to jakoby wyjaśniało wszystko. Kiedy ludzkość zrzuci na nieodpowiedzialność również za dur brzuszny i głód na świecie?

            A tak pozawszystkim to jestem całkiem przeciwna ruchom feministycznym w ich dzisiejszymwydaniu. Bo kobiety tak usilnie walczą o swe prawa i możliwość pracowania jakmężczyźni, że zdają się nie zauważać, że wywalczyły prawo do pracy na dwóchetatach. W domu i w pracy. Bo facet jak nie pomagał tak teraz też się niepoczytuje do tej odpowiedzialności. Nie chcę takiego równouprawnienia i się zniego wypisuję. Do tego podobają mi się staniki, o czym świadczy ilośćposiadanych egzemplarzy, i nie uważam ich za więzy nałożone przez facetów, seksteż nie jest metodą dominacji, chyba, że kobiety nad facetami, a nie odwrotniejak głoszą radykalne odmiany…

Więc może zejdźmy z tych biednychfeministek opluwanych na każdym kroku i zacznijmy myśleć i wymyślać swojeargumenty zamiast się posiłkować takim prawie dorównującym „nie bo nie” i „takbo tak”. Bo czerwonka też nie jest ich winą.

11 komentarzy:

  1. równouprawnienie? Nie o takie walczyły suwrażystki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo jak się nie ma logicznego argumentu to byle jaki się znajdzie byleby tylko "potwierdzić" swą teze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak i żeby po równo pracować do 65 ja wolę przywilej krótszego okresu pracy, może wogóle do śmierci robić bez emerytury... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest właśnie przerażające

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu akurat się nie zgodzę, nie jestem za skróceniem czasu pracy w ogóle. Ludzie chcą mieć coraz mniej dzieci, więc na nasze emerytury nie będzie miał kto pracować, a zaraz dojdziemy do absurdu, że 5% będzie pracowało na pozostałe 95

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko o sufrażystkach to teraz nikt już nie pamięta i kolejna idea została wypaczona

    OdpowiedzUsuń
  7. ~nigu.blog.onet.pl21 lipca 2009 21:29

    Hmmmm ja sama nie wiem czy jestem za czy przeciw

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak mocno przeciw...

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja minimum troje a jak mnie będzie stać to się śmieje że ósemkę, a kto wie jak się życie potoczy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 23 year old Tax Accountant Mordecai Beevers, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Baseball. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. przydatne odnosniki

    OdpowiedzUsuń