niedziela, 1 lutego 2009

Pracy podsumowanie

            Wczorajwygasła umowa z poprzednim miejscem pracy, jako, że od jutra zaczynam w innejkomórce organizacyjnej. Myślę nad tym od tygodnia i zrodziło mi się z tegopodsumowanie.

- na minusie to tylko umieszczępoczątkowy strach czy dam radę – kompletnie nieuzasadniony

- plusy zacznę od wielkiejilości różnorakiego doświadczenia

- uspokoiłam się dzięki tejpracy, stałam się bardziej refleksyjna

- poznałam masę przemiłych ludzi

- znajomości niektóre (jedna?)sądzę, że przetrwają dłużej

- dowiedziałam się o sobie parurzeczy, a to zawsze bezcenne

A poza punktami. Zwyczajnie sięcieszę, że było mi to dane, że weszłam w tą grupę, odnalazłam się w niej takczy inaczej, z niektórymi dogadałam się bardziej z innymi mniej.

I otworzyło midrogę dalej.

6 komentarzy:

  1. I tak trzymać-;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Pani Spokojna1 lutego 2009 22:11

    No to więcej plusów niż minusów ! Bilans masz na plusie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~nigu.blog.onet.pl2 lutego 2009 08:21

    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, a teraz trzymać kciuki za pierwszy tydzień w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki właśnie zamiar

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten minus to też nie taki minus ;) Bo to normalne

    OdpowiedzUsuń